Skilled
Support Desk
Geen vraag te gek, geen probleem te groot.
Onze support desk engineers weten raad.
Skilled
Support Desk
Geen vraag te gek, geen probleem te groot.
Onze support desk engineers weten raad.
Geen vraag te gek, geen probleem te groot.
Onze support desk engineers weten raad.
Technologie is geweldig. Het maakt nieuwe kansen mogelijk en laat uw organisatie vooroplopen. Complexe technologie brengt ook uitdagingen met zich mee, voor IT-afdeling en eindgebruiker. Houd focus op uw bedrijfsdoelen en leg de IT-ondersteuning neer bij Data4. Onze skilled support desk pakt verzoeken en meldingen op en handelt ze kordaat af. Dit doen we eventueel op uw locatie. De self-service portal zorgt voor efficiëntie en structuur.
Niets is ons te gek
Niets is ons te gek
✓ Ervaren, getrainde en klantvriendelijke engineers
✓ Hoog probleemoplossend vermogen
✓ Self-service portal (wachtwoord reset, tickets, app store)
✓ Flexibel inzetbaar (24×7, overloop, buiten kantoortijden)
✓ Oplevering conform SLA, DAP, met maandelijks SLR
✓ Koppeling met uw service management tool
✓ Ervaren, getrainde en klantvriendelijke engineers
✓ Hoog probleemoplossend vermogen
✓ Self-service portal (wachtwoord reset, tickets, app store)
✓ Flexibel inzetbaar (24×7, overloop, buiten kantoortijden)
✓ Oplevering conform SLA, DAP, met maandelijks SLR
✓ Koppeling met uw service management tool