Skilled
Support Desk

Geen vraag te gek, geen probleem te groot.
Onze support desk engineers weten raad.

Skilled
Support Desk

Geen vraag te gek, geen probleem te groot.
Onze support desk engineers weten raad.

Het slimme antwoord op toenemende complexiteit

Technologie is geweldig. Het maakt nieuwe kansen mogelijk en laat uw organisatie vooroplopen. Complexe technologie brengt ook uitdagingen met zich mee, voor IT-afdeling en eindgebruiker. Houd focus op uw bedrijfsdoelen en leg de IT-ondersteuning neer bij Data4. Onze skilled support desk pakt verzoeken en meldingen op en handelt ze kordaat af. Dit doen we eventueel op uw locatie. De self-service portal zorgt voor efficiëntie en structuur.

Het slimme antwoord op toenemende complexiteit

Technologie is geweldig. Het maakt nieuwe kansen mogelijk en laat uw organisatie vooroplopen. Complexe technologie brengt ook uitdagingen met zich mee, voor IT-afdeling en eindgebruiker. Houd focus op uw bedrijfsdoelen en leg de IT-ondersteuning neer bij Data4. Onze skilled support desk pakt verzoeken en meldingen op en handelt ze kordaat af. Dit doen we eventueel op uw locatie. De self-service portal zorgt voor efficiëntie en structuur.

WORLD-CLASS SUPPORT DESK

Niets is ons te gek

WORLD-CLASS SUPPORT DESK

Niets is ons te gek

SKILLED SUPPORT DESK

Ervaren, getrainde en klantvriendelijke engineers

Hoog probleemoplossend vermogen

Self-service portal (wachtwoord reset, tickets, app store)

Flexibel inzetbaar (24×7, overloop, buiten kantoortijden)

Oplevering conform SLA, DAP, met maandelijks SLR

Koppeling met uw service management tool

SKILLED SUPPORT DESK

Ervaren, getrainde en klantvriendelijke engineers

Hoog probleemoplossend vermogen

Self-service portal (wachtwoord reset, tickets, app store)

Flexibel inzetbaar (24×7, overloop, buiten kantoortijden)

Oplevering conform SLA, DAP, met maandelijks SLR

Koppeling met uw service management tool